درباره من

روانشناس و مشاوره مرکز سگال

آدرس ما:

تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان بخارست (احمدقصیر)، کوچه ۱۷ پلاک ۱۸ طبقه آخر

وب سایت:
ایمیل:
تلگرام:
شماره تماس:

سوابق تحصیلی و کاری

سپیده سلطان محمدلو، دارای دکتری روانشناسی بالینی است. او مدرک خود را در هر سه مقطع کارشناسی (دانشگاه تبریز)، کارشناسی ارشد (دانشگاه علوم پزشکی ایران/ انستیتو روانپزشکی تهران) و دکترا (دانشگاه علوم پزشکی ایران/ انستیتو روانپزشکی تهران) در رشته روانشناسی با گرایش بالینی اخذ کرده است.

خانم دکتر سلطان محمدلو از سال 1385 که وارد رشته روانشناسی بالینی شده است تا کنون، تمامی فعالیت‌­های حرفه­‌ای و علمی خود، اعم از آموزش، پژوهش و درمان را در حیطه بالینی و با رویکرد شناختی- رفتاری و طرحواره درمانی انجام داده است.

خانم دکتر سلطان محمدلو از سال 92 تا 96 در کلینیک آتیه درخشان ذهن به عنوان رواندرمانگر حوزه اختلالات اضطرابی و وسواسی بزرگسالان، فعالیت داشته است. علاوه بر این از سال ۹۶ تا کنون در کلینیک زی با مهر به عنوان درمانگر بزرگسال در حوزه اختلالات خلقی و اضطرابی، اختلالات مرتبط با وسواس و همچنین مسائل و مشکلات شخصیتی و سایر مسائل روانشناختی از جمله کمال‌گرایی، تنظیم هیجان و عزت‌نفس، فعالیت داشته است.

پژوهش و تالیف:

خانم دکتر سلطان محمدلو، در یکسری از مقالات و طرح های پژوهشی حوزه روانشناسی به عنوان مؤلف اصلی یا همکار فعالیت داشته است. همچنین کتاب اختلال وسواسی- جبری، درمان شناختی- رفتاری برای کودکان و نوجوانان در سال ۹۱ توسط ایشان و همکاران ترجمه و در انتشارات ارجمند چاپ شده است.

فعالیت­‌های حرفه‌­ای:

خانم دکتر سلطان محمدلو در زمینه رشته روانشناسی بالینی در دوره­‌های آموزشی متعددی از جمله درمان شناختی- رفتاری، طرحواره درمانی، مهارت‌­های زندگی، درمان­‌های زوجین و روابط، شرکت کرده و زیر نظر اساتید بنام رشته روانشناسی بالینی آموزش دیده است. از دیگر فعالیت‌های علمی وی می‌توان به همکاری به عنوان روانشناس با روزنامه خراسان، تدریس دروس روانشناسی، سخنرانی در کنگره‌­ها و تهیه ویدئوهای آموزشی اختلال وسواس  اشاره کرد.

دوره های آموزشی من

!

هیچ مطلبی یافت نشد

متاسفیم، مطلبی مرتبط با جستجوی شما پیدا نشد.